Az Erste lett az év bankja

Az Erste Bank lett idén a MasterCard – év bankja verseny fődíjasa. A pénzintézet nyerte el az „Év leginnovatívabb bankja” címet is.

Idén tizenegy kategóriában nyújthattak be pályázatot a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi bankok. 2015-ben 70 pályázat érkezett 13 pénzintézettől.

Eölyüs Endre, a MasterCard Europe igazgatója a verseny kapcsán elmondta:
„Örömmel láttuk, hogy az idei, jubileumi „Év bankja” versenyben Az év leginnovatívabb bankja volt a legnépszerűbb kategória. Ez is azt bizonyítja, hogy a magyar bankok felismerték az innováció fontosságát és igyekeznek kiszolgálni az átalakuló ügyféligényeket. A digitális eszközök térhódítása megállíthatatlan, és ez a változás a hétköznapjainkat is meghatározza: a banki ügyeket ma már a tömegközlekedési eszközökön utazva is elintézhetjük, hiszen a mobileszközünk segítségével vásárolhatunk, utalhatunk és biztonságosan fizethetünk. A jövő még számos olyan újító technológiát tartogat, amelyet a pénzintézetek sem hagyhatnak figyelmen kívül.”

Az év lakossági mobileszköz alkalmazása kategóriában idén az OTP Bank lett az első, a Simple szolgáltató és bank független mobilkereskedelmi alkalmazásával. Az OTP Bank egy további kategóriában is az első helyen végzett: A pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank díjat is nekik ítélte a független szakmai zsűri.

Az UniCredit Bank bizonyult a legjobbnak Az év lakossági hitelterméke kategóriában, Stabil Kamat jelzáloghitel termékével. A pénzintézet első helyen végzett Az év lakossági megtakarítási terméke kategóriában is, valamint a bank kereskedelemfinanszírozási területének vezetője, Somlai Gergely nyerte Az év ifjú bankára címet.

Az egyik legnépszerűbb kategória idén Az év lakossági számlacsomagja volt, ebben a kategóriában a Raiffeisen Bank lett az első Díjnullázó Plusz számlatermékével.

Töretlenül, immár 5. éve első a MagNet Bank Az év társadalmilag felelős bankja kategóriában, amelyben külön felkért, a CSR területén kompetens szakemberekből álló zsűri értékelt.

A MasterCard – év bankja versenyben idén pályázhattak először az Év legjobban kommunikáló bankja címre azok a pénzintézetek, amelyek az elmúlt egy évben új, ötletes kommunikációs kampányt valósítottak meg. A Budapest Bank lett idén a kategória győztese a „Hidd el, lehetséges” üzenetet középpontba állító kreatív platformjával.

Az év bankára kategóriában idén Hegedüs Éva, a GRÁNIT Bank alelnök-vezérigazgatója nyerte el a címet. Ezzel a díjjal a bankszakma a saját körein belül ismeri el a teljesítményt, hiszen a kategória győztesét a bankárok választják ki maguk közül.

 

 

További információ a verseny hivatalos honlapján, a www.evbankja.hu címen érhető el.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük