Mi a véleménye bankjáról?

Ahhoz vagyunk szokva, hogy a bank vizsgál meg bennünket és minősít, hitelképességet állapít meg, stb. Még a nadrágunkba is benéz és mindent tudni akar. Most a bankokon van a sor.

Bár a bankokról sokkal kevesebb információval, de annál több szubjektív benyomással rendelkezünk, így miért ne készíthetnénk mi is egy minősítést, ahol a bankokat rangsorolnánk aszerint, hogy mennyire vagyunk velük megelégedve.
Adatait, véleményét bizalmasan kezeljük és csak összesítve jelenítjük meg az eredményt.

Itt a lehetőség – minősítse a bankját

A segítségét szeretnénk kérni abban, hogy az alábbi szempontok szerint 1-5 pont között osztályozza a bankját. 1 a legrosszabb és 5 a legjobb minősítés.

Egyelőre elég sokan vannak a minősítő adatlap kitöltői között a „dühösek”, akik 0 és 1 pontot adnak minden szempontból. Így a végén minden bank összesített pontszáma 1 lesz és le kell vennem az egész minősítést, banki értékelést. Ezért kérem, hogy egy kicsit részletesebb és megfontoltabb válaszokkal segítsék egy összkép kialakítását.
Az összesített adatokat itt láthatják.
A banki minősítés eredménye >>>

Bank minősítése

 

Köszönjük a kiválasztott bank értékelését.

Köszönjük értékes véleményét.

dr.Tatár Attila
info@bankweb.hu

15 hozzászólás ehhez: “Mi a véleménye bankjáról?”

  1. Kedves Bankweb!

    Gratulálok az oldalhoz, látom, hogy sok segítséget adnak a bankra panaszkodóknak.
    Én is kaptam választ a korábbi e-mailemre, köszönöm.
    Szeretném minősíteni a bankomat, de nincs olyan kategória, amibe beleférne annyira rossz.

    Miért van az, hogy a bank azt csinál velünk, amit akar, miért nem lehet az ügyfeleké az utolsó szó.

    1. Kedves Panaszos,

      köszönjük a dicséretet, jólesik, mivel valóban sok munka van benne.

      A bank azért nem csinálhat bármit, szerintem sokat javult a helyzet. Főleg a bonyolultabb, összetett panaszoknál érzem, hogy sokkal jobb, mint 10-15 éve volt.

  2. Tisztelt dr. Tatár Attila!
    2017.09.18.-án reggel jóváírást eszközöltem a vállalkozói számlámról a lakossági bankszámlámra, két külön banknál.
    A lakossági bankszámlámról az összeget készpénzben kívántam felvenni. Amikor a pénztárban a kifizetést kérem közölték, hogy a számlám technikai okok miatt nem elérhető, így nem fizetnek ki. Budapestről vidékre mentem az irodámba, hogy átutaljam az összeget, és akkor tapasztaltam, hogy a netes bankolás is tiltva van a számlámon. Reklamáltam szóban a call centernél, ahol a számlanyitó fiókhoz küldtek. Lekéstem a nyitva tartást. Másnap személyesen intézkedtem, türelmemet kérték, majd felhívtak, hogy technikai okok miatt a számla nem elérhető. Visszamentem a központi bankfiókba, akkor már a vezetőt kértem, de csak a helyetteséig jutottam. Kedvesen megnyugtatott, hogy a pénz a számlámon van, csak technikai okok miatt tranzakciót nem lehet róla indítani, a hiba kijavításán már dolgoznak. Telefonon hívni fog a bank zárása előtt a fejlemények tekintetében. Nem hívott. A számlám azóta sincs feloldva, immár 3 napja nem tudok hozzájutni a pénzhez. Se NAV, se végrehajtói letiltást nem foganatosítottak velem szemben. Semmiféle eljárás alatt nem állok.
    Düh, kétségbeesés, bizalmatlanság. Nem tudom, hogy mit tehetek, hogy feloldják a számlámat. A panaszom a mai napon előterjesztem a banknak, de 30 napot kell várnom a pénzre? Van gyorsabb út? Kérem szíves tanácsát, mit tehetek?
    Tisztelettel:
    Pné Ilona

    1. Kedves Ilona,

      Sajnos ez a bankon múlik. Ha így állnak hozzá, akkor javaslom, hogy tegyen írásban panaszt, amelyben kimutatja a kárt és követeli rajtuk. Ezt már csak a Felügyeleti bejelentés és a bíróság követheti, sajnos más eszköze nincs….

  3. Ohhhh te jó ég hány év eltelt és immár a helyzet tragikussá vált az állítólagos megmentések kapcsán !

    Mára a Jogászbál(?) holmi „szerelmi összefonódássá” vált a bankár kartellal.

    KÖVETELJÜK A DEVIZAALAPÚ KÖLCSÖNÖK ELTÖRLÉSÉT, A KÁROSULTAK
    AZONNALI KÁRTÉRÍTÉSÉT, A bankárok, bírák részéről nyilvánosan az ERKÖLCSI MEGKÖVETÉSÉT a KÁROSULTAKNAK

    2017.február 17. Bankárok – jogászok „összefonódott szerelmi gyönyörre” összehívó báli konferenciája

    Sárközi nem talált egyetlen előadót sem, egy civilekkel folytatandó konferenciára – az maga egyértelmű bizonyíték, hogy nem mernek kiállni, mert tudják, hogy igazunk van! Minden úgy van seviza ügyben, ahogyan mi állítjuk, és nincs egyetlen „házasságtörő” sem!!! Mégis csak „erkölcsös” nemzet a miénk ……… dac és vérszövetség, jó bálozást…..

  4. Kedves Attila,

    Az Unicredit bank véletlenül vagy tudatosan maradt le a listájáról?

    Egyébként szeretnék konzultációt kérni majd néhány témában. Ha ez a lehetőség még él.

    Üdvözlettel,

    1. Kedves Miklós,

      Nem fért el több bank, de van lehetőség egyedileg bankot felvinni. Egyeztessünk időpontot és szívesen segítek….

  5. Mivel nagyon készségesek voltak, hittem bennük. 3 millió forintot buktam, a lakásomat, a kocsimat és a munkámat is, mivel hajléktalan lettem. Köszönöm ….-bank.

  6. Mintegy négy éve vállaltuk annak (főleg anyagi)ódiumát,hogy bankot (OTP) váltsunk.Nem bántuk meg.Új bankunknál az ügyfélfogadás gyors (előjegyezhető),udvarias.A befekteési portfólió kiválasztásánál maximális segítőkészséget tapasztalunk,megbeszélve annak várható (?,múltban elért)hozmát,kockázatát.
    Hál’Istennek hitelek kezeléséről nem tudok véleményt formálni.

  7. A bankok már nem szolgáltatást nyújtanak,hanem „kvázi behajtó” céggé degradálódtak. ~Hála a mindenható atyaúristen földi helytartójának…..és csőcselékének~ Profitorientáltak és ennek tudható be,hogy nem ritkán elhallgatnak információt az ügyfelek elől és bizony előfordul,hogy az ügyfél számára előnytelen konstrukciókba is belevezetik az embert.Néha tudatlanul,néha szándékosan az esetleges jutalék fejében -ill.teljesítmény kényszer hatására.
    A jól képzetteket egy idő után kirugdossák,leépítik,elküldik,ellehetetlenítik ~lépjen ki magától~ ,hogy a helyükre „gyorstalpalót végzetteket” ültessenek jóval kevesebb bérért,több munkáért.

    Mindenhol ez van? -akkor a bank miért lenne kivétel?

    Ui.:Nincs semmilyen hitelem,így az erre vonatkozó értékelés nem lehet mérvadó.

  8. Megszüntette a Békásmegyeri fiókot. Minden banki tevékenységemhez fél napra van szükség.Nem figyelik rendese a befektetéseim lejártát.Rosszak a betétlekötés kamatai. Olyan befektetésekbe vittek bele amelynek 3 év alatt 3% volt a hozama.Épp azon gondolkodom hogy másik bankot keressek.

    1. Kedves Erzsébet,

      Köszönöm hozzászólását a weboldalunkon.

      Sok hasonló észrevételt olvastam már, ezért alakítottam ki a termék választékot a bankokétól eltérő módon.

      Javaslom, hogy jöjjön el hozzám egy befektetési tanácsadásra, beszélgetésre és sok meglepő dolgot fog hallani…

  9. A NYESZ számlámon levő lekötésekkel vagyok a leg elégedetlenebb.Biztosan én is hibás vagyok a rossz döntésben , de most 2 évig várnom kell, mire hozzá tudok jutni.

    1. Kedves Margit!

      A NYESZ számláról nem lehet a pénzt kivenni, de másik terméket vásárolhat. Meg kell fontolni, hogy megéri-e a váltás: ha az új termék hozama és a régi vesztesége szembe állítható, akkor számoljon. Persze tudom, hogy azért minden termék nem vásárolható, de nézzen körül.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük