Mennyire kedvelt a Facebook oldalad?

Az alábbi webszolgáltatás elemzést ad arról, hogyan fogadják a látogatók Facebook-oldalunkat.

Ma már egyetlen valamire való cég sem engedheti meg magának, hogy ne jelenjen meg a Facebookon. Azonban ez a jelenlét nem lehet öncélú, statikus, folyamatosan kell tartalmat szolgáltatni, frissíteni. De vajon hogyan érdemes ezt csinálni?

A válasz a kérdésre meglehetősen bonyolult, azonban a SumoRank nevű webszolgáltatás némi segítséget kínálhat. Elég bebillentyűznünk a keresőmezőbe a szóban forgó weboldal facebookos címét, és a szolgáltatás pillanatokon belül részletes statisztikával tér vissza.

Láthatjuk például, hogy hány más oldal teljesített jobban egy adott hónapban, mint a mienk, továbbá azt is, hogy melyik napon és melyik órában keresték fel a legtöbben az oldalunkat – később érdemes ezekre az időszakokra tenni a fontosabb közlendőket. Hónapokra visszamenőleg grafikus ábrázolásban vehetjük szemügyre, hogyan oszlanak meg napokra, órákra lebontva a kommentek, like-ok, megosztások. Végül pedig azt is láthatjuk, hogy melyek voltak az elmúlt időszak legnépszerűbb posztjai.

Persze nem ez az egyetlen Facebook-jelenlétet analizáló oldal (jó pár profi megoldás van a piacon), azonban kétségtelen előnye, hogy ingyenes, gyors, és regisztrálni sem kell rá.

Forrás: hvg.hu

Főbb kulcsszavak: Pénzbulvár

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

*

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  

Szakértőnk

dr.Tatár Attila, pénzügyi szakértő, befektetési tanácsadó
dr.Tatár Attila
közgazdász, tanácsadó
- Hírlevél
- V.I.P. Hírlevél

Akciós könyvek

Hogyan válhatok befektetővé? Ajándék e-könyv. Befektetési tanács, külföldi termékek.

Hozzászólások