Start it up workshop induló vállalkozóknak

A frissen indult Startup Tanácsadás újszerűsége abban rejlik, hogy csapatának tagjai nem elméleti emberek, szakmájukat tekintve nem elsősorban tanácsadók, hanem olyan Y generációs vállalkozók, akik saját szakterületükön már bizonyítottak, azaz pontosan tudják, hogy hogyan lehet egy ötletből jól menő vállalkozás.

A tanácsadási szolgáltatás mellett a csapat előadások, rendezvények lebonyolítását is vállalja, amelynek első állomása a saját szervezésű START IT UP Vállalkozásépítési Workshop volt, amelyet június 9-én tartottak a La Vida LOFT rendezvényházban.

A rendezvény felépítése végig kísérte az induló vállalkozókban felmerülő összes kérdést: szépen sorjában az ötlet megszületésétől kezdve a csapatépítésen, a vállalkozás beindításának lépésein, valamint az online marketing és a PR eszközök alkalmazásán keresztül eljutottunk a már működő vállalkozásokat érintő márkaépítésig, vállalkozásfejlesztés tippekig.

Annak előnye, hogy gyakorlott vállalkozók voltak az előadók a rendezvény során folyamatosan érezhető volt, hiszen gyakorlati példákkal, saját kudarcaik, botladozásaik és nehézségeik bemutatásával segítették az igencsak fiatalokból álló hallgatóságot.

Ennek legjobb példája Oltványi Zsolt (Mentes Cukrászüzem Alapító, Az Év Fiatal Vállalkozója2016) előadása volt, aki a Mentes indulásának nehézségeiről, a siker apró építőköveiről, a folyamatos megújulásról beszélt. A fő kérdése az volt, hogy hogyan lesz az ötletből vállalkozás?

Buza Tamás (Creative Web Ideas – CEO) vállalkozása weboldalak fejlesztésével foglalkozik, így ő arról mesélt, hogy az ötlet megvalósításának fontos lépéseként milyen weboldalt és a programozást megelőzően milyen feladatokat, gondolatmenetet érdemes követni. Ismertette az aktuális divat és praktikum trendeket a weboldalak készítésénél. Ma már egyértelmű, hogy a Social Média megkerülhetetlen és lassan többen és többet internetezünk mobilról, mint asztali gépről.

Zeitler Ádám (Milestone Solutions Lab Founder, Üzletfejlesztés szakértő) a tudatos szervezetépítésről, a csapat fontosságáról beszélt előadásában, míg Perényi András (Webshippy Magyarország Kft – CEO, Ecommerce és SEO szakértő) a saját tapasztalatain keresztül a webshop létesítés és e-commerce rejtelmeibe avatta be a hallgatóságot.

És máris az internet világában találtuk magunkat, Farkas Zsolt (7 Digits Growth Marketing Agency – Co-Founder, Online Marketing szakértő) beterelt minket és a macit a virtuális málnásba, bemutatva 5 online marketing trükköt, amelyek jól segítik a kezdő vállalkozókat.

Jánossy Noémi (Travel Note Weddings – Co-Founder, Sales és Marketing trainer, Profi fotós) nagyon közvetlen előadása következett: közösségi média és a fotók szerepe a self branding-ben. Mire jó egy vállalkozónak a Facebbok, Instara és a Snapchat?

Nagyon érdekes volt Gál Éva Laura (Nova Communications – Founder, PR tanácsadó) előadása is, amelyből megtudhattuk, hogy hogyan tudunk bekerülni a sajtóba ügynökség nélkül. Egyáltalán hogyan kezdjünk hozzá egy sajtólista elkészítéséhez, mire figyeljünk a sajtós kapcsolatok kiépítésénél és fenntartásánál.

A workshop keretén belül két kerekasztal beszélgetésre is sor került, amelyek hangvétele kötetlen, közvetlen volt, és ez is sokat segített a nézők bevonásában, az egész napra jellemző jó hangulat fenntartásában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük