Itt a Mastercard új fejlesztése

A Mastercard új digitális megoldása átláthatóbb adatokat, visszakövethető vásárlásokat és kényelmi szolgáltatásokat nyújt.

A Mastercard és az Ethoca új digitális megoldása részletes leírást ad a kártyás tranzakciók előzményeiről és ezáltal átláthatóbbá teszi a kártyabirtokosok vásárlásainak nyomon követését. A felhasználók részletes információkat kaphatnak kártyás vásárlásaikról, mint például a kereskedő nevét, logóját és a vásárlás helyét.

A Mastercard 11 ország részvételvével készített kutatása szerint a kártyahasználók 77 százaléka nem tudja beazonosítani vásárlásai egy részét a tranzakció történetben. A magyar fogyasztók 60 százaléka hetente többször és 24 százaléka százaléka naponta legalább egyszer vesz igénybe digitális banki szolgáltatásokat, tehát érezhetően terjednek az új banki alkalmazások.A felmérésből kiderült az is, hogy melyek azok a szempontok, amelyek miatt a digitális megoldásokat részesítik előnyben.

A legfontosabb szempont az időmegtakarítás, a bárhol és bármikor történő elérhetőség, a vásárlási tranzakciók jobb ellenőrzése, kezelhetősége, valamint a könnyű és kényelmes eszközhasználat.

A felmérés válaszadói szerint a leghasznosabb részletek a kereskedő neve, a vásárlás helye és a kereskedő logója. A Mastercard azon dolgozik, hogy ezek az új funkciók 2022-ig szabvánnyá is váljanak a digitális banki felhasználások során.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük