Ki lesz az ÉV Bankja?

A Mastercard idén is várja a hazai bankok és pénzügyi szolgáltatók jelentkezését a Mastercard – Év Bankja 2022 versenyre.

Tavaly teljes körűen átalakították a programot, ez a folyamat pedig az idei évben is több újdonságot hozott. „Amikor tavaly, 16 év után úgy döntöttünk, hogy az alapoktól építjük újra a Mastercard – Év Bankja versenyt, a szektort érintő radikális változások inspiráltak minket. Nem is volt kérdés, hogy a versenynek is szükségszerűen követnie kell a változásokat” – mondta az idei kiírás kapcsán Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

A Mastercard továbbra is úgy látja, hogy miközben a bankoknak egyre többet kell tenniük, hogy a növekvő ügyféligények mellett is versenyképes pénzügyi megoldásokkal legyenek jelen a magyar piacon, a napi üzletmenettől távolabb eső területek is egyre fontosabbá válnak.

A bankok idén olyan kategóriákban is pályázhatnak, mint Az év fiataloknak szóló programja, Az év újgenerációs fizetési megoldása, vagy éppen Az év prémium banki aktivitása. A Mastercard elmondása szerint a verseny alapértéke és célkitűzése továbbra sem változott: kiemelni és reflektorfénybe állítani azokat a példaértékű munkát végző szolgáltatókat, akik egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és kezdeményezésekkel vannak jelen a hazai piacon.

2022-ben a bankok a következő 6 kategóriában mérhetik össze teljesítményüket:

  • Az év digitális banki UX megoldása
  • Az év fiataloknak szóló programja
  • Az év prémium banki aktivitása
  • Az év Employer Branding aktivitása
  • Az év fenntartható kezdeményezése
  • Az év újgenerációs fizetési megoldása

A kategóriák győztesének kihirdetése mellett 2023 februárjában, a versenyt lezáró gálán adják majd át a Mastercard – Az év bankja 2022 fődíjat is, melynek nyerteséről a 6 kategóriában elért eredmények alapján döntenek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük