A Mastercard idén is várja a hazai bankok és pénzügyi szolgáltatók jelentkezését a Mastercard – Év Bankja 2022 versenyre.
Tavaly teljes körűen átalakították a programot, ez a folyamat pedig az idei évben is több újdonságot hozott. „Amikor tavaly, 16 év után úgy döntöttünk, hogy az alapoktól építjük újra a Mastercard – Év Bankja versenyt, a szektort érintő radikális változások inspiráltak minket. Nem is volt kérdés, hogy a versenynek is szükségszerűen követnie kell a változásokat” – mondta az idei kiírás kapcsán Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A Mastercard továbbra is úgy látja, hogy miközben a bankoknak egyre többet kell tenniük, hogy a növekvő ügyféligények mellett is versenyképes pénzügyi megoldásokkal legyenek jelen a magyar piacon, a napi üzletmenettől távolabb eső területek is egyre fontosabbá válnak.
A bankok idén olyan kategóriákban is pályázhatnak, mint Az év fiataloknak szóló programja, Az év újgenerációs fizetési megoldása, vagy éppen Az év prémium banki aktivitása. A Mastercard elmondása szerint a verseny alapértéke és célkitűzése továbbra sem változott: kiemelni és reflektorfénybe állítani azokat a példaértékű munkát végző szolgáltatókat, akik egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és kezdeményezésekkel vannak jelen a hazai piacon.
2022-ben a bankok a következő 6 kategóriában mérhetik össze teljesítményüket:
- Az év digitális banki UX megoldása
- Az év fiataloknak szóló programja
- Az év prémium banki aktivitása
- Az év Employer Branding aktivitása
- Az év fenntartható kezdeményezése
- Az év újgenerációs fizetési megoldása
A kategóriák győztesének kihirdetése mellett 2023 februárjában, a versenyt lezáró gálán adják majd át a Mastercard – Az év bankja 2022 fődíjat is, melynek nyerteséről a 6 kategóriában elért eredmények alapján döntenek.