Mastercard – Év Bankja verseny

Az idén teljes körűen megújult Mastercard – Év Bankja versenyen 13 pénzügyi szolgáltató 62 pályázattal méri össze tudását – jelentette be a Mastercard.

A magyar kereskedelmi bankok legrangosabb seregszemléje struktúrájában és lebonyolításában is sokat változott. A meghirdetett kategóriákat és azok szempontrendszerét már több mint fél éve megismerhették a pályázók, csakúgy, mint a magas presztízsű szakmai zsűrik összetételét. 15 év után megreformálták a versenyt és most megállapítható, hogy a hazai pénzügyi szolgáltatók kifejezetten pozitívan reagáltak az innovációikra. A pályázatok száma mindenképp ezt mutatja.

Az évek óta meglévő kategóriák megújítása mellett korszerű és hiteles szempontrendszert hoztak létre a szakmai zsűrikkel közösen. Az új kategóriák figyelembe veszik azokat a jelenkori, speciális területeket, ahol a bankoknak nap mint nap helyt kell állniuk. Például a legtöbb pályázat (10) éppen “Az év UX (user experience) megoldása” kategóriában érkezett be, amelyet idén hirdettek meg először.

A Mastercard – Év Bankja verseny egyik legfontosabb célkitűzése továbbra is az, hogy kiemelje és reflektorfénybe állítsa azokat a példaértékű munkát végző szolgáltatókat, akik egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és kezdeményezésekkel teszik egyszerűvé és átláthatóvá ügyfeleik pénzügyeinek intézését.

Az Év Bankja verseny kategóriái

2021-ben a bankok a következő 8 kategóriában mérik össze teljesítményüket:

  • Az év lakossági ajánlata
  • Az év mobilbanki megoldása
  • Az év UX megoldása
  • Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja
  • Az év társadalmi kezdeményezése
  • Az év fenntartható bankja
  • Az év kártyadesignja
  • Az év marketingkommunikációs kampánya

A versenyt lezáró gála 2022. februárjában lesz, ott adják majd át a Mastercard – Év Bankja 2021. fődíját is, melynek nyerteséről a 8 kategóriában elért eredmények alapján döntenek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük