Az idén teljes körűen megújult Mastercard – Év Bankja versenyen 13 pénzügyi szolgáltató 62 pályázattal méri össze tudását – jelentette be a Mastercard.
A magyar kereskedelmi bankok legrangosabb seregszemléje struktúrájában és lebonyolításában is sokat változott. A meghirdetett kategóriákat és azok szempontrendszerét már több mint fél éve megismerhették a pályázók, csakúgy, mint a magas presztízsű szakmai zsűrik összetételét. 15 év után megreformálták a versenyt és most megállapítható, hogy a hazai pénzügyi szolgáltatók kifejezetten pozitívan reagáltak az innovációikra. A pályázatok száma mindenképp ezt mutatja.
Az évek óta meglévő kategóriák megújítása mellett korszerű és hiteles szempontrendszert hoztak létre a szakmai zsűrikkel közösen. Az új kategóriák figyelembe veszik azokat a jelenkori, speciális területeket, ahol a bankoknak nap mint nap helyt kell állniuk. Például a legtöbb pályázat (10) éppen “Az év UX (user experience) megoldása” kategóriában érkezett be, amelyet idén hirdettek meg először.
A Mastercard – Év Bankja verseny egyik legfontosabb célkitűzése továbbra is az, hogy kiemelje és reflektorfénybe állítsa azokat a példaértékű munkát végző szolgáltatókat, akik egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és kezdeményezésekkel teszik egyszerűvé és átláthatóvá ügyfeleik pénzügyeinek intézését.
Az Év Bankja verseny kategóriái
2021-ben a bankok a következő 8 kategóriában mérik össze teljesítményüket:
- Az év lakossági ajánlata
- Az év mobilbanki megoldása
- Az év UX megoldása
- Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja
- Az év társadalmi kezdeményezése
- Az év fenntartható bankja
- Az év kártyadesignja
- Az év marketingkommunikációs kampánya
A versenyt lezáró gála 2022. februárjában lesz, ott adják majd át a Mastercard – Év Bankja 2021. fődíját is, melynek nyerteséről a 8 kategóriában elért eredmények alapján döntenek.