MasterCards és Valentin nap

A MasterCard és a We Love Budapest a közelgő Valentin-nap alkalmából két hetes játékot hirdetett meg, melyben ismét kiemelt szerepet kap az egyérintéses fizetés. A február 2-án kezdődő akció fődíja egy álomrandi, de a legkreatívabb versenyzőket minden nap egyedi nyereményekkel is megjutalmazzák.

A játékban való részvétel nagyon egyszerű: vásárolunk egy ajándékot MasterCard® vagy Maestro® PayPass™ kártyával kedvesünknek vagy bárkinek, akit szeretünk. Ezután nincs is más teendő, mint posztolni egy fotót magáról a meglepetésről vagy az általa kiváltott reakcióról valamely közösségi médiafelületre, és ellátni a #wlbvalentin és a #keresdajelet hashtagekkel. A posztok moderálást követően kikerülnek a We Love Budapest erre a célra létrehozott aloldalára is.

A két legötletesebb posztolónak február 14-én egy hollywoodi filmbe illő romantikus estében lesz részük párjukkal: limuzin megy értük, mely először egy elegáns étterembe viszi őket, ahol megvacsoráznak, végül egy magas színvonalú budapesti szálloda vendégszeretetét élvezhetik. A napi nyereményekért is megéri ringbe szállni. Ezek közt lesznek limitált kiadású ruhadarabok, különleges kulináris élvezetek és még sok egyéb.

„A MasterCardnál mindig is nagy hangsúlyt fektettünk az élményre mint értékre, ezért most Valentin-nap alkalmából egy különleges dologgal szerettünk volna kedveskedni. Mivel ez az ünnep nem csak a szerelemről, hanem általánosságban a törődésről szól, ezért összekötöttük egy szívmelengető nyereményjátékkal, melyben a kreativitás kapja a főszerepet” – mondta Eölyüs Endre, a MasterCard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „A Valentin-nap egy olyan alkalom, amikor jellemzően apróságokkal lepjük meg a szeretteinket. A vásárláskor egyre többen fizetnek egyérintéses bankkártyával, ami nem csak gyors és egyszerű, de most különleges élményeket is jelenthet.”

A szervezők elsősorban városi fiatalok részvételére számítanak, akik nem csak a közösségi média legaktívabb felhasználói, de az ő körükben a legmagasabb az egyérintéses bankkártyát használók száma is.

A legfrissebb adatok szerint Magyarország már így is nagyon jól áll PayPass terén: ma már tízből négy hazai kibocsátású bankkártya képes egyérintéses fizetésre, és szinte minden hatodik tranzakció így zajlik. A hazai MasterCard szerint a tavalyi év hozta meg PayPass-használatban az igazi áttörést, ugyanis háromnegyed év alatt duplájára nőtt az egyérintéses kártyák száma. A MasterCard kutatásaiból világosan látszik, hogy a fiatalok körében még az átlagosnál is népszerűbb az egyérintéses fizetés: a bankkártyával rendelkező diákok fele egyérintéses plasztikot használ.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük