Befektető kereső show

Egy vállalkozás, vagy egy termék elindulását és későbbi sikerességét nagyban befolyásolja a pénz is. Ki ne örülne annak, hogy a régen dédelgetett üzleti ötletét felkarolná valaki, több tíz, vagy akár száz milliót befektetve elindulna a megvalósítás útján. A Minner.hu rásegít erre.

A Befeketőkereső showjában 24 csapat, vállalkozó, leendő vállalkozó is bemutatkozhatott a befektetők és szakértők előtt. A cél az volt, hogy befektetőt találjanak az ötletgazdáknak és a műsort a Youtube.com-ra feltegyék, hogy azzal inspirálja a nézőket és még több magyar merjen vállalkozni.

Mutassa be vállalkozási ötletét

Az ötletgazdáknak 3-3 percük volt, hogy meggyőzzék a befektetőket, hogy miért érdemes az ő projektjükbe befektetni, (ezt hívják pitchnek), ezután a zsűri 3-3 percig kérdésekkel bombázta a résztvevőket. A kérdések végén pedig az ötletgazdáknak jelezték, hogy szeretnék-e velük megkezdeni a befektetői tárgyalásokat. A cél, hogy júliusig a lehető legtöbb bemutatkozó tőkét tudjon szerezni, vagy a kapcsolatoknak köszönhetően még jobban beinduljon az adott ötlet, új termék, szolgáltatás. A résztvevők bátran kimondták a nagyobb összegeket is, volt olyan projekt, ahol 70 milliót is kértek a befektetőktől. Az egész eseményen összértékben több száz millió forintnyi kérés hangzott el.

Milyen ötletbe fektetnek a befektetők?

Természetesen népszerűek voltak az applikációs ötletek, sőt az adatbázisra épülő, applikációkból egyenesen négy is indult a versenyen (szalonkereső, turista app, kedvezménykereső applikáció). A négy adatbázisra épülő app közül awooww diszkont, kedvezményeket összegyűjtő applikáció ötlete tetszett legjobban a befektetőknek, de a turisták Pokemon Go-ját (BDPSTGO) is pozitívan fogadták. Ezeken kívül olyan hagyományos, nem csak startup ötletek is bemutatkoztak, mint például egy új samponnal foglalkozó cég, vagy egy új rágcsálni való a Testa’Snack, ami a nézőknek (120 fő) kifejezetten ízlett.

Befektetési ötletek a Youtube-on

Az április 7-i rendezvényt videóra vette a Minner.hu csapata és a pitcheket, vagyis a rövid prezentációkat és a zsűri kérdéseit folyamatosan feltöltve elérhetővé teszi a Youtube csatornáján.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük